Gå direkt till innehåll
ServiceDesk Plus har utnämnts till 2019 Gartner Peer Insights Customers' Choice for IT Service Management Tools

Pressmeddelande -

ServiceDesk Plus har utnämnts till 2019 Gartner Peer Insights Customers' Choice for IT Service Management Tools

Inuits tillverkare ManageEngines ITSM-lösning ServiceDesk Plus utnämns till Customers' Choice for IT Service Management Tools på Gartner Peer insights. Tack alla kunder som gjort det möjligt!

ServiceDesk Plus fortsätter att erhålla erkännanden från både kunder och analytiker. Nyligen utsåg Forrester Research ManageEngine till en av de “providers that matter most” inom enterprise service management (ServiceDesk Plus) och unified endpoint management (Desktop Central). 

Om ServiceDesk Plus

ManageEngine ServiceDesk Plus är en webbaserad helpdesk-produkt med ITIL-stöd för alla typer av organisationer. Med avancerade ITSM-funktioner i kombination med användarvänlighet hjälper ServiceDesk Plus support-team att leverera service i världsklass med minskade kostnader. Mer än 100 000 organisationer runtom i världen använder ServiceDesk Plus för sin helpdesk. ServiceDesk Plus finns både för installation on-premise och som en molnbaserad SaaS-tjänst.

Relaterade länkar

Ämnen

Kategorier


Om Inuit AB 
Inuit AB är en distributör och generalagent specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, och Active Directory. Tillverkare som Inuit representerar är BullWall, ManageEngine, New Boundary, Trustwave, och Zoho. Inuits webbsida: www.inuit.se


Kontakter

Markus Arvidsson

Markus Arvidsson

Presskontakt Marketing Manager Marknadsföring och PR 08-753 05 10

Relaterat innehåll

Som vanlig användare får du en portal där du får tillgång till alla tjänster organisationen erbjuder dig inklusive kunskapsdatabas.

Nu kommer Enterprise Service Management till ServiceDesk Plus

Med ManageEngines ITSM-lösning ServiceDesk Plus får verksamheter en enhetlig hantering över alla avdelningar servicedeskar. - Hanterar servicedeskar över affärsfunktioner på en gemensam plattform - Ger en enhetlig ärendehantering för användare - Sätt upp en unik servicedeskinstans på mindre än 60 sekunder

Nya Kanban-gränssnittet i ServiceDesk Plus Cloud är både användarvänligt och flexibelt.

Nytt fräscht användargränssnitt till ServiceDesk Plus Cloud

ServiceDesk Plus Cloud får ett nytt minimalistiskt användargränssnitt och nya funktioner som ger en mycket bra upplevelse för både slutanvändare och tekniker. Den nya designen är luftig och tilltalande och kommer med nya funktioner.

Inuit AB - Effektiva och säkra IT-lösningar som förenklar din vardag

Inuit AB är en distributör specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, ärendehantering, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, IT analytics, Identity Aceess Management och Active Directory.

Inuit AB

Enebybergsvägen 10A
182 86 Danderyd
Sverige