Pressmeddelande -
ServiceDesk Plus har utnämnts till 2019 Gartner Peer Insights Customers' Choice for IT Service Management Tools
Inuits tillverkare ManageEngines ITSM-lösning ServiceDesk Plus utnämns till Customers' Choice for IT Service Management Tools på Gartner Peer insights. Tack alla kunder som gjort det möjligt!
ServiceDesk Plus fortsätter att erhålla erkännanden från både kunder och analytiker. Nyligen utsåg Forrester Research ManageEngine till en av de “providers that matter most” inom enterprise service management (ServiceDesk Plus) och unified endpoint management (Desktop Central).
Om ServiceDesk Plus
ManageEngine ServiceDesk Plus är en webbaserad helpdesk-produkt med ITIL-stöd för alla typer av organisationer. Med avancerade ITSM-funktioner i kombination med användarvänlighet hjälper ServiceDesk Plus support-team att leverera service i världsklass med minskade kostnader. Mer än 100 000 organisationer runtom i världen använder ServiceDesk Plus för sin helpdesk. ServiceDesk Plus finns både för installation on-premise och som en molnbaserad SaaS-tjänst.
Relaterade länkar
Ämnen
Kategorier
Om Inuit AB
Inuit AB är en distributör och generalagent specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, och Active Directory. Tillverkare som Inuit representerar är BullWall, ManageEngine, New Boundary, Trustwave, och Zoho. Inuits webbsida: www.inuit.se