Nyhet -
ManageEngine har utsetts till 2022 Gartner Peer Insights Customers' Choice för IT Service Management Tools
Inuits leverantör ManageEngine har erhållit utmärkelsen 2022 Gartner Peer Insights Customers' Choice för IT Service Management Tools för deras ITSM-lösning ServiceDesk Plus.
- Vi ser det som ett bevis på hur omtyckt ManageEngines ITSM-plattform ServiceDesk Plus är som hjälper organisationer att skala sin ITSM-verksamhet samtidigt som de förbättrar servicen till medarbetarna, säger Erik Tjärnkvist, Produktchef på Inuit.
ServiceDesk Plus finns i olika utföranden, samt både som molntjänst och för lokal installation vilket gör att den passar alla typer av verksamheter.
Du kan testa ServiceDesk Plus, boka en personlig demo eller ta kontakt med oss på Inuit, vi hjälper dig gärna med dina frågor.
Om ServiceDesk Plus
ManageEngine ServiceDesk Plus finns för Cloud och On-premises och är en helpdesk-lösning med ITIL-stöd för alla typer av organisationer. Från ärendehantering till avancerade ITSM-funktioner i kombination med användarvänlighet hjälper ServiceDesk Plus support-team att leverera service i världsklass med minskade kostnader.
Mer om ServiceDesk Plus
Om ManageEngine
ManageEngine förenklar IT-hantering för organisationer med sitt breda utbud av kostnadseffektiva och användarvänliga lösningar. Organisationer förlitar sig på deras produkter för att hantera sina nätverk, datacenter, affärsapplikationer, ITIL helpdesk, IT-tjänster och säkerhet. ManageEngine ingår i ZOHO Corporation.
Mer om ManageEngine