Gå direkt till innehåll
Med kanban-vyn kan du flytta ärenden mellan statusar, ändra prioritet eller tilldela tekniker med drag-and-drop.
Med kanban-vyn kan du flytta ärenden mellan statusar, ändra prioritet eller tilldela tekniker med drag-and-drop.

Pressmeddelande -

ServiceDesk Plus on-premises får kanban-gränssnitt för ärendehantering

Inuits leverantör ManageEngine uppdaterar ServiceDesk Plus on-premises med ett nytt användargränssnitt med Kanban-vy för att göra arbetet med ärendehantering ännu flexiblare och effektivare. Dessutom kommer flera andra nyheter i den senaste releasen:

  • Kanban-baserad ärendehantering
    Uppnå ökad effektivitet och flexibilitet med den nya kanban-vyn
  • Integrationer med Office 365 och Outlook
    Utför åtgärder i ServiceDesk Plus utan att lämna Outlook samt synka kalendrarna
  • Utökad integration med Analytics Plus
    Integrationen med Analytics Plus, självbetjänings-IT-analysplattformen från ManageEngine, har nu stöd för Enterprise Service Management (ESM).
  • Ny funktionalitet i AI assistenten Zia
    Använd Zia från Zoho, för att utvärdera slutanvändarens svar på lösta problem och förfrågningar, samt återöppna endast de ärenden som behöver ytterligare åtgärder.

Mer om nyheterna

Om ServiceDesk Plus

ManageEngine ServiceDesk Plus finns för Cloud och On-premises och är en webbaserad helpdesk-lösning med ITIL-stöd för alla typer av organisationer. Med avancerade ITSM-funktioner i kombination med användarvänlighet hjälper ServiceDesk Plus support-team att leverera service i världsklass med minskade kostnader. Mer om ServiceDesk Plus

Om ManageEngine

ManageEngine förenklar IT-hantering för organisationer med sitt breda utbud av kostnadseffektiva och användarvänliga lösningar. Organisationer förlitar sig på deras produkter för att hantera sina nätverk, datacenter, affärsapplikationer, ITIL helpdesk, IT-tjänster och säkerhet. ManageEngine ingår i ZOHO Corporation. www.manageengine.com

Relaterade länkar

Ämnen

Taggar


Om Inuit AB 
Inuit AB är en distributör och generalagent specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, ärendehantering, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, IT analytics, Identity Aceess Management och Active Directory. Tillverkare som Inuit representerar är BullWall, Cryptshare, ManageEngine, New Boundary, Safe-T, Trustwave, och Zoho. Inuits webbsida: www.inuit.se

Presskontakt

Markus Arvidsson

Markus Arvidsson

Presskontakt Marketing Manager Marknadsföring och PR 08-753 05 10

Relaterade nyheter