Nyhet -
ServiceDesk Plus får nytt visuellt change workflow
Inuits leverantör ManageEngine släpper nya funktioner i senaste uppdateringen av ServiceDesk Plus. Största nyheten är en ny change visuell workflow builder som gör det möjligt att enkelt bygga komplexa change workflows med alla nödvändiga automatiseringar och anpassningar för att få bort luckor i organisationens förändringsprocesser.
Detta kan du uppnå med nya change workflow builder:
- Förbättra effektiviteten i utrullningen med väl planerade förändringsprocesser genom att bygga visuella change workflows på ett drag-and-drop gränssnitt.
- Anpassa arbetsflöden med olika stadier, status, villkorlig förgrening och fältuppdateringar för att visuellt kartlägga en IT-förändring.
- Effektivisera din change enablement med en mängd olika uppdragskritiska automatiseringar som godkännanden, aviseringar och andra uppdateringar under hela din change lifecycle.
- Sätt upp unika change workflows för allmänna eller nödändringar och kontrollera hur olika ändringstyper hanteras i din organisation.
Läs mer om change workflow builder och andra nyheter i den senaste versionen av ServiceDesk Plus.
För våra kunder genomför vi en online training den 28 april där du får lära dig hur du drar nytta av den nya funktionaliteten.
Om ServiceDesk Plus
ManageEngine ServiceDesk Plus finns för Cloud och On-premises och är en webbaserad helpdesk-lösning med ITIL-stöd för alla typer av organisationer. Med avancerade ITSM-funktioner i kombination med användarvänlighet hjälper ServiceDesk Plus support-team att leverera service i världsklass med minskade kostnader. Mer om ServiceDesk Plus
Om ManageEngine
ManageEngine förenklar IT-hantering för organisationer med sitt breda utbud av kostnadseffektiva och användarvänliga lösningar. Organisationer förlitar sig på deras produkter för att hantera sina nätverk, datacenter, affärsapplikationer, ITIL helpdesk, IT-tjänster och säkerhet. ManageEngine ingår i ZOHO Corporation. Mer om ManageEngine