Nyhet -
Nu kommer space management till ServiceDesk Plus
Inuits leverantör ManageEngine lanserar space management i deras ITSM-lösning ServiceDesk Plus vilket gör det möjligt för våra kunder att hantera lokaler och utrymmen som en del i deras serviceprocess. I nuläget finns funktionen i on-premises versionen och förväntas senare komma till Cloud-versionen. Det gör det möjligt att styra utrymmesutnyttjandet på alla nivåer i organisationen – campus, byggnader, våningar, rum, öppna ytor och anläggningstjänsterna inom varje utrymme.
Genom att integrera lokal- och utrymmesfunktioner med ärendehanteringen kan ärenden, tillgångar och anläggningstjänster associeras med utrymmen.
Kunder som vill lära sig mer om hur de kan dra nytta av den nya funktionaliteten anordnar vi en online training den 15 mars.
Om ServiceDesk Plus
ManageEngine ServiceDesk Plus finns för Cloud och On-premises och är en webbaserad helpdesk-lösning med ITIL-stöd för alla typer av organisationer. Med avancerade ITSM-funktioner i kombination med användarvänlighet hjälper ServiceDesk Plus support-team att leverera service i världsklass med minskade kostnader.
Mer om ServiceDesk Plus
Om ManageEngine
ManageEngine förenklar IT-hantering för organisationer med sitt breda utbud av kostnadseffektiva och användarvänliga lösningar. Organisationer förlitar sig på deras produkter för att hantera sina nätverk, datacenter, affärsapplikationer, ITIL helpdesk, IT-tjänster och säkerhet. ManageEngine ingår i ZOHO Corporation.
Mer om ManageEngine