Gå direkt till innehåll
Servicedesk Forum 2011

Servicedesk Forum 2011

Tid 18 Maj 2011 08:30 – 19 Maj 2011 17:00

Plats Kista Sience Tower

Servicedesk Forum är en mötesplats för alla som arbetar med utveckling av Servicedeskfunktionen. Inuit och ManageEngine deltar som sponsor på ServiceDesk Forum 2011 och visar den ITIL-baserade helpdesklösningen ServiceDesk Plus som har en starkt växande användarbas både i Sverige och utomlands. Besök oss på konferensen!

Relaterade länkar

Kategorier

Kontakter

Markus Arvidsson

Markus Arvidsson

Presskontakt Marketing Manager Marknadsföring och PR 08-753 05 10

Relaterat innehåll

ManageEngine ServiceDesk Plus 8.0 effektiviserar och automatiserar ärendehanteringen

ManageEngine ServiceDesk Plus 8.0 effektiviserar och automatiserar ärendehanteringen

IT-distributören Inuit lanserar nu ManageEngine ServiceDesk Plus 8.0 i Sverige. Den nya versionen innehåller en rad nyheter som effektiviserar ärendehanteringen genom förbättrad processtyrning och automatisering av uppgifter. ServiceDesk Plus integrerar dina ärenden och inventarier för att hjälpa dig att effektivisera din IT.

Inuit AB - Effektiva och säkra IT-lösningar som förenklar din vardag

Inuit AB är en distributör specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, ärendehantering, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, IT analytics, Identity Aceess Management och Active Directory.

Inuit AB

Enebybergsvägen 10A
182 86 Danderyd
Sverige