Gå direkt till innehåll
Integrera Knowledge Management i hela supportflödet

Integrera Knowledge Management i hela supportflödet

Tid 26 November 2015 10:35 – 10:50

Plats Webinar (webbkonferens)

Med metodiken Knowledge Centered Support (KCS) kan organisationen integrera Knowledge Management i hela supportflödet. I detta webinar får du lära dig de centrala metoderna för att fånga, strukturera och återanvända kunskap genom hela supportflödet, för att förbättra er support och service. Mer information och anmälan på länken.

Kategorier

Presskontakt

Markus Arvidsson

Markus Arvidsson

Presskontakt Marketing Manager Marknadsföring och PR 08-753 05 10

Relaterat innehåll

Pressrum - Effektiva och säkra IT-lösningar som förenklar din vardag

Inuit AB är en distributör specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, ärendehantering, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, IT analytics, Identity Aceess Management och Active Directory.

Inuit AB
Enebybergsvägen 10A
182 86 Danderyd
Sverige