Gå direkt till innehåll
Case Study: Få kontroll över ärenden, resurser och processer med ServiceDesk Plus

Dokument -

Case Study: Få kontroll över ärenden, resurser och processer med ServiceDesk Plus

I denna case study berättar olika organisationer hur de använder ServiceDesk Plus och hur systemet har hjälpt dem att förbättra sin helpdesk.
  • Licens: Creative Commons erkännande
    Med en Creative Commons-licens, behåller du din upphovsrätt men tillåter andra människor att kopiera och distribuera ditt verk under förutsättning att de erkänner dig som upphovsman. Du tillåter andra att kopiera, distribuera, visa och framföra verket, samt att skapa bearbetningar av det.
  • Filformat: .pdf
Ladda ner

Ämnen

Taggar

Presskontakt

Markus Arvidsson

Markus Arvidsson

Presskontakt Marketing Manager Marknadsföring och PR 08-753 05 10

Relaterade nyheter

Inuit AB - Effektiva IT-lösningar som förenklar din vardag

Inuit AB är en distributör specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, ärendehantering, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, IT analytics, Identity Aceess Management och Active Directory.

Inuit AB
Enebybergsvägen 10A
182 86 Danderyd
Sverige