Gå direkt till innehåll
Case Study: Få kontroll över ärenden, resurser och processer med ServiceDesk Plus

Dokument -

Case Study: Få kontroll över ärenden, resurser och processer med ServiceDesk Plus

I denna case study berättar olika organisationer hur de använder ServiceDesk Plus och hur systemet har hjälpt dem att förbättra sin helpdesk.
go to media item
Licens:
Creative Commons erkännande
Med en Creative Commons-licens, behåller du din upphovsrätt men tillåter andra människor att kopiera och distribuera ditt verk under förutsättning att de erkänner dig som upphovsman. Du tillåter andra att kopiera, distribuera, visa och framföra verket, samt att skapa bearbetningar av det.
Filformat:
.pdf
Ladda ner

Ämnen

Kategorier

Kontakter

Markus Arvidsson

Markus Arvidsson

Presskontakt Marketing Manager Marknadsföring och PR 08-753 05 10

Relaterat innehåll

Nya projektmodulen till ServiceDesk Plus lovordas redan innan release

Nya projektmodulen till ServiceDesk Plus lovordas redan innan release

Servicedesk Plus valdes till Product of the Week” sista veckan i augusti av amerikanska Network World bara några dagar efter att Project Management modulen släpptes i beta-version. Project Management Beta hjälper administratörer och projektledare att skapa milstolpar och uppgifter för nya projekt och tilldela resurser baserat på behov och tillgänglighet.

Inuit AB - Effektiva och säkra IT-lösningar som förenklar din vardag

Inuit AB är en distributör specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, ärendehantering, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, IT analytics, Identity Aceess Management och Active Directory.

Inuit AB

Enebybergsvägen 10A
182 86 Danderyd
Sverige