Gå direkt till innehåll
Success story: ServiceDesk Plus ger NCC överblick och snabbare handläggning

Nyhet -

Success story: ServiceDesk Plus ger NCC överblick och snabbare handläggning

För att få en bättre överblick och snabbare handläggning av sin ärendehantering valde NCC att införa ServiceDesk Plus från ManageEngine med hjälp av vår partner UDK.

Resultatet av införandet innebar snabbare hantering, bättre överblick och en trygghet i att alla handläggare kan följa vilka ärenden som kommer in.

“Vi backar också upp varandra bättre med det här systemet eftersom inga ärenden kan fastna hos en enskild. Det gör även att hanteringen över semestrar och ledigheter flyter på mycket lättare”
Stina Kyllerman, Administrativa system NCC

Här kan du läsa hela Success storyn med NCC

Relaterade länkar

Ämnen

Kategorier

Kontakter

Markus Arvidsson

Markus Arvidsson

Presskontakt Marketing Manager Marknadsföring och PR 08-753 05 10

Relaterat innehåll

Inuit AB - Effektiva och säkra IT-lösningar som förenklar din vardag

Inuit AB är en distributör specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, ärendehantering, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, IT analytics, Identity Aceess Management och Active Directory.

Inuit AB
Enebybergsvägen 10A
182 86 Danderyd
Sverige