Gå direkt till innehåll
 ServiceDesk Plus vinner Readers Choice Awards för Helpdesk produkter

Nyhet -

ServiceDesk Plus vinner Readers Choice Awards för Helpdesk produkter

ManageEngine ServiceDesk Plus röstades fram till vinnare i HelpDesk kategorin av WindowsNetworking.com Readers 'Choice Awards. BMC Software Trackit och Help Desk Pilot kom på andra respektive tredje plats.

Detta är andra gången som ManageEngines kunder har röstat fram ServiceDesk Plus som sin bästa IT-helpdesk produkt, vilket gör ServiceDesk Plus en ”WindowsNetworking.com Readers 'Choice Award Winner”. WindowsNetworking.com är ett stort internationellt IT-forum även om det är störst i USA och varje år låter de sina läsare och forummedlemmar rösta fram sina favoritprodukter i olika kategorier.

De som röstat fram ServiceDesk Plus består av helpdesk chefer, IT-chefer, nätverksadministratörer, systemadministratörer, utvecklare, systemanalytiker, IT-chefer, CTOs och andra tekniker över hela världen. Att ManageEngine ServiceDesk Plus återigen har röstats fram som den bästa helpdesk lösning i branschen - framför andra lösningar på marknaden - av en sådan bred målgrupp gör det ännu roligare att vinna utmärkelsen.

Årets utmärkelse bekräftar att ManageEngines tillväxt är stark och att en bidragande orsak till det är att kunder delar med sig av hur nöjda de är med sina helpdeskprogramvaror. Dessutom slog ServiceDesk Plus marknadsledare som BMC genom att få 31 procent av läsarnas röster. Det är mer än dubbelt så många röster som BMC (15 procent) och fyra gånger mer än andra helpeskverktyg. Läs mer

En sak är säkert och det är att ManageEngine värdesätter sina kunder. Är du inte kund idag är du välkommen att testa ServiceDesk Plus som finns i flera versioner beroende på dina behov. ServiceDesk Plus Standard Edition är nu gratis för alla våra kunder utan några begränsningar. Tack för ert fortsatta stöd!

Du kan skaffa en gratis licens av Servicedesk Plus Standard Edition.

Relaterade länkar

Ämnen

Kategorier

Kontakter

Markus Arvidsson

Markus Arvidsson

Presskontakt Marketing Manager Marknadsföring och PR 08-753 05 10

Relaterat innehåll

ManageEngine får topplacering i Capterras lista över programvaror för IT asset management

ManageEngine får topplacering i Capterras lista över programvaror för IT asset management

ManageEngine placerar sig på andra plats i Capterras topplista över de 20 populäraste IT asset management (ITAM) produkterna på marknaden. ManageEngine tillhandahåller ITIL-baserad asset management som en modul i deras lösning för IT service management (ITSM), ServiceDesk Plus, och även i dess separata programvara för asset management, AssetExplorer.

 Vår nya kundtidning är här - Inuit forum 2015

Vår nya kundtidning är här - Inuit forum 2015

För några veckor sedan släppte vi årets upplaga av vår kundtidning Inuit forum. Vi är glada över det positiva mottagandet den fått av våra första läsare och välkomnar alla att ladda ned eller beställa kundtidningen.

Inuit AB - Effektiva och säkra IT-lösningar som förenklar din vardag

Inuit AB är en distributör specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, ärendehantering, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, IT analytics, Identity Aceess Management och Active Directory.

Inuit AB

Enebybergsvägen 10A
182 86 Danderyd
Sverige