Gå direkt till innehåll
Mobil ärendehantering med ServiceDesk Plus iPhone App

Nyhet -

Mobil ärendehantering med ServiceDesk Plus iPhone App

Nu kan du hantera ärenden i mobilen med ServiceDesk Plus nya iPhone App. 

Detta kan du göra med appen:
  • Skapa nya ärenden, kategorisera och redigera information i ärendena
  • Tilldela och plocka upp ärenden
  • Svara användare med lösningar och stänga ärenden i appen
  • Tidsloggen hjälper dig att hålla koll på tiden du lägger på dina ärenden
  • Sökningar kan göras utifrån ämne, den som lagt ärendet, eller prioritet och ärenden som behöver mest uppmärksamhet kan plockas upp omedelbart
  • Utseendet för vad som skall visas i ärendena kan anpassas

Testa appen med vårt demokonto.Klicka här för mer info, demokonto, video och bilder.

Det är IT Management leverantöen ManageEngine som ligger bakom ServiceDesk Plus. 

Om ServiceDesk Plus
ServiceDesk Plus är en mycket anpassningsbar, smart och flexibel helpdesklösning. Mer än 10.000 IT-chefer världen över använder ServiceDesk Plus på 23 olika språk för att hantera sin IT-helpdesk och inventarier. Antalet företag och organisationer i Sverige som använder ServiceDesk Plus ökar stadigt.

ServiceDesk Plus finns på svenska och distribueras av Inuit på den svenska marknaden. Inuit erbjuder svensk support, utbildning och konsultuppdrag tillsammans med sina partners. Inuit och dess partners kan förse er med mer information och priser på ServiceDesk Plus.
Mer information om ServiceDesk Plus

Om ManageEngine
ManageEngine erbjuder, lättanvända IT Management produkter till ett konkuurenskraftigt pris. De är noggrant byggda och skalbara vilket gör att de passar de mindre företagen likväl som de allra största organisationerna. ManageEngine har idag över 50 000 kunder över hala världen. Produkterna finns att köpa hos Inuits återförsäljare i Sverige. ManageEngines webbsida:http://www.manageengine.se

Relaterade länkar

Ämnen

Kategorier

Kontakter

Markus Arvidsson

Markus Arvidsson

Presskontakt Marketing Manager Marknadsföring och PR 08-753 05 10

Relaterade event

Webinar: ServiceDesk Plus produktdemonstration

Webinar: ServiceDesk Plus produktdemonstration

Tid 15 November 2011 10:00 – 11:00

Plats Webinar/webbkonferens

ManageEngine på KommITS i Tylösand

ManageEngine på KommITS i Tylösand

Tid 13 Oktober 2012 17:00 – 15 September 2012 15:00

Plats Hotell Tylösand, Halmstad

Inuit AB - Effektiva och säkra IT-lösningar som förenklar din vardag

Inuit AB är en distributör specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, ärendehantering, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, IT analytics, Identity Aceess Management och Active Directory.

Inuit AB

Enebybergsvägen 10A
182 86 Danderyd
Sverige