Gå direkt till innehåll
ManageEngine lanserar virtuellt supportagent för ITSM-lösningen ServiceDesk Plus

Nyhet -

ManageEngine lanserar virtuellt supportagent för ITSM-lösningen ServiceDesk Plus

Nu finns Zohos AI-assistent Zia som en virtuell support agent i ServiceDesk Plus Cloud. Zia Hjälper ServiceDesk Plus användare få snabbar hjälp och förbättra effektiviteten hos helpdesk-teamen.

Zia kan svara på enkla frågor, utföra uppgifter i servicedesken och interagera med tredjeparts-appar, minska svarstider och förbättra effektiviteten hos teknikerna. Slutanvändare och tekniker kan chatta med Zia i ett konversationsgränssnitt eller prata med Zia Voice för att komma åt mer än ett dussin Zia-funktioner out-of-the-box, liksom alla Zia-funktioner som kundens servicetekniker skapat själva.

Relaterade länkar

Ämnen

Kategorier

Kontakter

Markus Arvidsson

Markus Arvidsson

Presskontakt Marketing Manager Marknadsföring och PR 08-753 05 10

Relaterat innehåll

Request Life Cycle finns nu i ServiceDesk Plus Cloud

Request Life Cycle finns nu i ServiceDesk Plus Cloud

Nu kommer request life cycle (RLC) till molntjänsten av ServiceDesk Plus. Med RLC kan du utforma hela livscykeln för ett ärende visuellt med hjälp av ett enkel drag-and-drop gränssnitt. Bryt ned livscykeln för en förfrågan till olika status och övergångar, dvs villkorliga åtgärder som krävs för att flytta från en status till en annan.

Inuit AB - Effektiva och säkra IT-lösningar som förenklar din vardag

Inuit AB är en distributör specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, ärendehantering, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, IT analytics, Identity Aceess Management och Active Directory.

Inuit AB

Enebybergsvägen 10A
182 86 Danderyd
Sverige