Gå direkt till innehåll
Webinar: ServiceDesk Plus produktgenomgång

Webinar: ServiceDesk Plus produktgenomgång

Tid 17 November 2010 14:00 – 15:00

Plats Webbkonferens

ServiceDesk Plus är ett webbaserat ärendehanteringssystem med ITIL-stöd och inventering. Webinaret ger dig en övergripande bild av hur ServiceDesk Plus fungerar och vilka funktioner finns i produkten. Vi kommer att gå igenom dessa områden: * Handläggning av ärenden * Problem- och Ändringshantering * Kunskapsdatabasen * Inventering/CMDB * Inköp och Kontraktshantering * Rapportfunktionalitet * Gränssnittet mot rapportören/beställaren

Relaterade länkar

Kategorier

Kontakter

Markus Arvidsson

Markus Arvidsson

Presskontakt Marketing Manager Marknadsföring och PR 08-753 05 10

Relaterat innehåll

ManageEngine ServiceDesk Plus 8.0 effektiviserar och automatiserar ärendehanteringen

ManageEngine ServiceDesk Plus 8.0 effektiviserar och automatiserar ärendehanteringen

IT-distributören Inuit lanserar nu ManageEngine ServiceDesk Plus 8.0 i Sverige. Den nya versionen innehåller en rad nyheter som effektiviserar ärendehanteringen genom förbättrad processtyrning och automatisering av uppgifter. ServiceDesk Plus integrerar dina ärenden och inventarier för att hjälpa dig att effektivisera din IT.

Inuit AB - Effektiva och säkra IT-lösningar som förenklar din vardag

Inuit AB är en distributör specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, ärendehantering, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, IT analytics, Identity Aceess Management och Active Directory.

Inuit AB

Enebybergsvägen 10A
182 86 Danderyd
Sverige