Gå direkt till innehåll
Webinar: Nyheterna i ServiceDesk Plus 8.0

Webinar: Nyheterna i ServiceDesk Plus 8.0

Tid 18 November 2010 14:00 – 14:00

Plats Webbkonferens

Den senaste versionen av ServiceDesk Plus 8.0 har flera nya funktioner. Vi kommer i detta webinar gå igenom de nya funktionerna som är: * Tjänstekatalog * Agent skanning * Automatisk tilldelning av ärenden * API mot andra system * Integration med Desktop Central Läs allt om nyheterna här: http://www.inuit.se/se/produkter/itadministration/manageengine_servicedesk_plus/nya_funktioner_i_servicedesk_plus_8.0/

Relaterade länkar

Kategorier

Kontakter

Markus Arvidsson

Markus Arvidsson

Presskontakt Marketing Manager Marknadsföring och PR 08-753 05 10

Relaterat innehåll

ManageEngine ServiceDesk Plus 8.0 effektiviserar och automatiserar ärendehanteringen

ManageEngine ServiceDesk Plus 8.0 effektiviserar och automatiserar ärendehanteringen

IT-distributören Inuit lanserar nu ManageEngine ServiceDesk Plus 8.0 i Sverige. Den nya versionen innehåller en rad nyheter som effektiviserar ärendehanteringen genom förbättrad processtyrning och automatisering av uppgifter. ServiceDesk Plus integrerar dina ärenden och inventarier för att hjälpa dig att effektivisera din IT.

Inuit AB - Effektiva och säkra IT-lösningar som förenklar din vardag

Inuit AB är en distributör specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, ärendehantering, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, IT analytics, Identity Aceess Management och Active Directory.

Inuit AB

Enebybergsvägen 10A
182 86 Danderyd
Sverige