ServiceDesk Plus fördjupning och kompetenscertifiering för Partners
Tid 7 Maj 2012 – 8 Maj 2012
Plats Inuits kontor, Enebybergsvägen 10A i Danderyd
ManageEngine Fördjupning och Kompetenscertifiering
Processer och flöden i ett företag är något av det viktigaste som finns för att verksamheten skall fungera och vara effektiv och lönsam. Genom att medvetet sätta användaren i centrum i all sin produktutveckling och erbjuda sammansvetsade funktioner och logiska flöden till ett pris som ger det bästa pris/prestandaförhållandet på marknaden har ServiceDesk Plus idag vuxit till en stor marknadsdel av den svenska helpdeskmarknaden.
Nu tar vi nästa steg i utvecklingen och erbjuder våra utvalda partners en kompetenscertifiering som kommer att ge ett försprång på marknaden. Många slutkunder efterfrågar idag ett naturligt sätt att krav ställa kompetens hos partner vid inköp av systemet. Att vara certifierad på ServiceDesk Plus kommer att vara en viktig konkurrensfördel på marknaden för både dig personligen och din arbetsgivare.
Under två dagar kommer du att få en fördjupad inblick i ServiceDesk Plus där samtliga moduler genomlyses, uppdatering på alla nyheter i den nuvarande versionen samt en utförlig jämförelse mellan de olika versioner som finns av lösningen och deras fördelar. Dagarna avslutas med ett certifieringsprov som kommer att ge deltagaren ackreditering att utföra konsultarbete gällande ServiceDesk Plus. Utbildningen och certifieringen är på engelska.
För agenda och anmälan klicka vidare på länken nedan.