Service Management i praktiken - Case Study med Ricoh Sverige
Tid 20 September 2011 08:30 – 11:40
Plats Summit Hitech Building, Sveavägen 9-11, Stockholm
Tid 20 September 2011 08:30 – 11:40
Plats Summit Hitech Building, Sveavägen 9-11, Stockholm
IT-distributören Inuit lanserar nu ManageEngine ServiceDesk Plus 8.0 i Sverige. Den nya versionen innehåller en rad nyheter som effektiviserar ärendehanteringen genom förbättrad processtyrning och automatisering av uppgifter. ServiceDesk Plus integrerar dina ärenden och inventarier för att hjälpa dig att effektivisera din IT.
Varje IT-administratör står inför ett antal utmaningar i hanteringen av Active Directory (AD) som t.ex. att konfigurera användarkonton i AD nästan varje dag.
Inuit AB är en distributör specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, ärendehantering, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, IT analytics, Identity Aceess Management och Active Directory.
Enebybergsvägen 10A
182 86 Danderyd
Sverige