Gå direkt till innehåll

KommITS - Helpdesk, AD-administration och grön it i fokus

Tid 3 Maj 2011 15:00 – 5 Maj 2011 15:00

Plats Stockholm

Inuit deltar på KommITS och kommer visa sin helpdesklösning som vinner alltmer mark i Sverige samt lösningar som förenklar och förbättrar AD-administrationen för kommuner. Vi kommer även att visa en lösning som spar pengar åt kommuner och samtidigt bidrar till en minskad miljöpåverkan (PwrSmart). Relaterade produkter: - ServiceDesk Plus - ADManager Plus - ADSelfService Plus - PwrSmart Kommer du delta? Visa det genom att markera ditt deltagande på KommITS på LinkedIn: http://events.linkedin.com/KommITS/pub/610155

Relaterade länkar

Kategorier

Kontakter

Markus Arvidsson

Markus Arvidsson

Presskontakt Marketing Manager Marknadsföring och PR 08-753 05 10

Relaterat innehåll

ManageEngine ServiceDesk Plus 8.0 effektiviserar och automatiserar ärendehanteringen

ManageEngine ServiceDesk Plus 8.0 effektiviserar och automatiserar ärendehanteringen

IT-distributören Inuit lanserar nu ManageEngine ServiceDesk Plus 8.0 i Sverige. Den nya versionen innehåller en rad nyheter som effektiviserar ärendehanteringen genom förbättrad processtyrning och automatisering av uppgifter. ServiceDesk Plus integrerar dina ärenden och inventarier för att hjälpa dig att effektivisera din IT.

Inuit AB - Effektiva och säkra IT-lösningar som förenklar din vardag

Inuit AB är en distributör specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, ärendehantering, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, IT analytics, Identity Aceess Management och Active Directory.

Inuit AB

Enebybergsvägen 10A
182 86 Danderyd
Sverige