Gå direkt till innehåll
ITIL Helpdesk - Nu förändras allt!

ITIL Helpdesk - Nu förändras allt!

Tid 5 Oktober 2010 08:30 – 12:00

Plats Centralt i Stockholm. Adress meddelas senare.

Kom och lyssna på varför alltfler går över till den nya generationens leverantörer av IT Service Management Kostnadsfritt Kundcase: DHL Express, Kenneth Verlage, CIO Ta vara på detta tillfälle att få träffa ManageEngine som är verksam inom ärendehantering, nätverks- och tjänsteövervakning och andra områden inom IT Service Management. De kommer berätta om varför de lyckats växa till det företag de är idag med över 40 000 kunder genom att erbjuda förstklassiga produkter till mycket konkurrenskraftiga priser med en tät kunddialog. Under sessionen "Get Ready For Game Changers" kommer Alex D. Paul berätta om hur marknaden nu förändras till förmån för kunderna så att de kan sänka sina kostnader och effektivisera sin IT-verksamhet. Avslutningsvis kommer Kenneth Verlage, CIO på DHL Express berätta hur de arbetar med sin helpdesk och supportfunktion och hur det samverkar med verksamheten. Medverkande partners: Atea och UDK För mer information och anmälan klicka på länken.

Kategorier

Kontakter

Markus Arvidsson

Markus Arvidsson

Presskontakt Marketing Manager Marknadsföring och PR 08-753 05 10

Relaterade event

Inuit AB - Effektiva och säkra IT-lösningar som förenklar din vardag

Inuit AB är en distributör specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, ärendehantering, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, IT analytics, Identity Aceess Management och Active Directory.

Inuit AB
Enebybergsvägen 10A
182 86 Danderyd
Sverige