Gå direkt till innehåll
Visualisera ServiceNow data med Analytics Plus

Pressmeddelande -

Visualisera ServiceNow data med Analytics Plus

Inuits leverantör ManageEngine laserar en integration mellan deras analysverktyg Analytics Plus och ServiceNow och kommer med 150+ färdiga dahsboards och rapporter.

Med Analytics Plus-appen kan ServiceNow-användare:

  • Koppla prestationer mot specifika affärsmål med över 150 dashboards, rapporter och KPI-widgetar.
  • Visualisera ServiceNow-processer och arbetsflöden i realtid och spåra hur det går för dessa processer.
  • Proaktivt förutsäga framtida arbetsbelastning och förbereda ditt team på att effektivt hantera ärenden i hög volym.
  • Förutse trender som överträdelser av service-level agreement (SLA) och varna intressenter om prestationsförändringar.
  • Sortera historisk data för att spåra utvalda mätvärden som är inriktade på kontinuerlig förbättring av tjänster (CSI).
  • Bygga visualiseringar genom att länka data från flera moduler för en enhetlig bild av din IT-miljö.
  • Kommunicera problem i dina serviceprocesser och samarbeta aktivt för att hitta lösningar i realtid.
  • Använda granulära åtkomstkontroller för att dela information med andra användare och arbeta säkert tillsammans för att hitta lösningar på problem.

Varför Analytics Plus?

När tiden går åt till att släcka bränder och att säkerställa tillgänglighet dygnet runt har servicepersonalen inte tid att granska IT-data och leta efter sätt att förbättra servicekvaliteten. Analytics Plus ger dem rapporter direkt out-of-the-box. Dessutom kan användare ställa frågor till Zia, den inbyggda AI-assistenten, för att få svar på sina frågor. Detta gör att de kan fokusera på det som är viktigast: att förbättra servicekvaliteten.

Om ManageEngine

ManageEngine förenklar IT-hantering för organisationer med sitt breda utbud av kostnadseffektiva och användarvänliga lösningar. Organisationer förlitar sig på deras produkter för att hantera sina nätverk, datacenter, affärsapplikationer, ITIL helpdesk, IT-tjänster och säkerhet.ManageEngine ingår i ZOHO Corporation. Inuit representerar ManageEngine i Norden och ger kunder och partners stöd och support.

Relaterade länkar

Ämnen

Kategorier


Om Inuit AB 
Inuit AB är en distributör och generalagent specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, och Active Directory. Tillverkare som Inuit representerar är BullWall, ManageEngine, New Boundary, Trustwave, och Zoho. Inuits webbsida: www.inuit.se


Kontakter

Markus Arvidsson

Markus Arvidsson

Presskontakt Marketing Manager Marknadsföring och PR 08-753 05 10

Inuit AB - Effektiva och säkra IT-lösningar som förenklar din vardag

Inuit AB är en distributör specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, ärendehantering, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, IT analytics, Identity Aceess Management och Active Directory.

Inuit AB

Enebybergsvägen 10A
182 86 Danderyd
Sverige