Nyhet -
SupportCenter Plus integreras med Microsoft Teams och får AI-assistent
Inuits leverantör ManageEngine, IT Management divisionen av Zoho, ger kundsupportlösningen SupportCenter Plus en stor uppgradering i och med version 14.0.
Största nyheterna i version 14.0:
- Kanban-vy: Supportrepresentanter kan se ärenden i en kanban-vy där förfrågningarna är grupperade som kort.
- Resurshantering: Få ett fågelperspektiv över alla dina supportfunktioner och hantera enkelt deras tillgänglighet.
- Microsoft Teams-integration: Tillåt användare att se supportförfrågningar och väntande godkännanden och chatta med supportrepresentanter, allt från deras Teams-konto.
- Outlook-tillägg: Tillåt användare att skicka förfrågningar till SupportCenter Plus och spåra dessa direkt från Outlook.
- AI-assistent: Zia, Zoho's AI assistent, är nu tillgänglig för att förbättra kundupplevelsen och bistå supportpersonalen.
- Deluge: Deluge, ManageEngines interna skriptspråk levereras nu med SupportCenter Plus.
- Avancerad anpassning av kundportalen: Administratörer kan nu anpassa självbetjäningsportalens hemsida med hjälp av avancerade alternativ såsom paneler, knappar, snippets, widgets etc med fördefinierade eller anpassade mallar.
- Drill-down-analys för ärenden: Du kan nu utföra drill-down-analys på ärenden i rapportmodulen.
- Maintenance-modul: Skapa, visa och hantera underhållsrelaterade ärenden i din organisation från en ny modul.
Vi anordnar ett webinar den 22 februari för våra kunder där vi går igenom nyheterna och visar vad de innebär.
Tillgänglighet och information
Testa SupportCenter Plus genom att följa instruktionerna på produktsidan. Kontakta oss på sales@inuit.se eller 08-753 05 10 för frågor, priser och genomgång av lösningen.
Om SupportCenter Plus
SupportCenter Plus är en webbaserad kundsupportlösning som låter organisationer effektivt hantera kundförfrågningar, deras konto- och kontaktinformation, serviceavtalen och ge en överlägsen kundupplevelse.
Mer om SupportCenter Plus