Gå direkt till innehåll
SupportCenter Plus integreras med Microsoft Teams och får AI-assistent

Nyhet -

SupportCenter Plus integreras med Microsoft Teams och får AI-assistent

Inuits leverantör ManageEngine, IT Management divisionen av Zoho, ger kundsupportlösningen SupportCenter Plus en stor uppgradering i och med version 14.0.

Största nyheterna i version 14.0:

    • Kanban-vy: Supportrepresentanter kan se ärenden i en kanban-vy där förfrågningarna är grupperade som kort.
    • Resurshantering: Få ett fågelperspektiv över alla dina supportfunktioner och hantera enkelt deras tillgänglighet.
    • Microsoft Teams-integration: Tillåt användare att se supportförfrågningar och väntande godkännanden och chatta med supportrepresentanter, allt från deras Teams-konto.
    • Outlook-tillägg: Tillåt användare att skicka förfrågningar till SupportCenter Plus och spåra dessa direkt från Outlook.
    • AI-assistent: Zia, Zoho's AI assistent, är nu tillgänglig för att förbättra kundupplevelsen och bistå supportpersonalen.
    • Deluge: Deluge, ManageEngines interna skriptspråk levereras nu med SupportCenter Plus.
    • Avancerad anpassning av kundportalen: Administratörer kan nu anpassa självbetjäningsportalens hemsida med hjälp av avancerade alternativ såsom paneler, knappar, snippets, widgets etc med fördefinierade eller anpassade mallar.
    • Drill-down-analys för ärenden: Du kan nu utföra drill-down-analys på ärenden i rapportmodulen.
    • Maintenance-modul: Skapa, visa och hantera underhållsrelaterade ärenden i din organisation från en ny modul.

    Vi anordnar ett webinar den 22 februari för våra kunder där vi går igenom nyheterna och visar vad de innebär.

    Tillgänglighet och information

    Testa SupportCenter Plus genom att följa instruktionerna på produktsidan. Kontakta oss på sales@inuit.se eller 08-753 05 10 för frågor, priser och genomgång av lösningen.

    Om SupportCenter Plus

    SupportCenter Plus är en webbaserad kundsupportlösning som låter organisationer effektivt hantera kundförfrågningar, deras konto- och kontaktinformation, serviceavtalen och ge en överlägsen kundupplevelse.
    Mer om SupportCenter Plus

    Relaterade länkar

    Ämnen

    Kategorier

    Kontakter

    Markus Arvidsson

    Markus Arvidsson

    Presskontakt Marketing Manager Marknadsföring och PR 08-753 05 10

    Inuit AB - Effektiva och säkra IT-lösningar som förenklar din vardag

    Inuit AB är en distributör specialiserad på produkter för drift och säkerhet för IT-system. Huvudfokus för verksamheten är att skapa kundnytta genom ökad produktivitet och säkra IT-plattformar. Lösningarna spänner över områden såsom ITSM-helpdesk, ärendehantering, hantering av klienter och mobila enheter, nätverks- och serverövervakning, molntjänster, IT-säkerhet, IT analytics, Identity Aceess Management och Active Directory.

    Inuit AB
    Enebybergsvägen 10A
    182 86 Danderyd
    Sverige